Inga bilder men som är skrivet i flera andra trådar övre momentstagen dvs mellan bakaxeln och karossen kan man korta 1cm och vinkla ner bakaxeln lite dvs bara kapa av på mitten och svetsa ihop.
sen går det stumma bussningar igenom och svetsa på en bricka på dom (bryter som tusan i allt men blir ju så stumma som möjligt) eller juta upp dom med något lämpligt så dom blir hårdare iaf dom som inte är helt solida från början (stora bussningen i bakaxeln för undre bärarmen gör störst skillnad dvs den är högsta prio)
Bilens vikt gör skillnad och vart vikten finns kan man lätta bilen 50kg framför bakaxeln sen flytta bak det bakom blir skillnaden stor.
Sen största skillnaden kan man få på däcken nya folkrace däck ger märkbart mycket bättre fäste än dom flesta vinterdäck en mm.
Det är det enkla har man tid kunskap och verktyg kan man ju kapa bort och göra en helt ny bakaxel upphängning av bättre sort tex fyrlink men det är få som lägger ner det på en fr bil men tittar man tex Daniel Walls ngk masters bil från 2014 ser man vilken väldig skillnad det är i starten med riktigt byggt fyrlink mot mer original betonade hjulupphängningar.