Behåll gen,servo pump. Det du sparar på att ta bort det förlorar du på annat.
Utan generator så ska det laddas imellan heaten och blir det bärgningar och omstarter så kan heatet sluta med blödder och du är sist eller åker snöre tillbaka till depån.
Har testat det och det är jäligt irritersamt.
Blir drygt att köra utan sevo med sero styrväxel och jag lovar att det är mkt roligare när sånt funkar.
Bromsservon kan jag tycka är överflödig.
Men det är ifrån bil till bil.
På volvo åker jag oftast utan.
Bara att vara bestämd när man ska bromsa och så bli det lite mer känsla.
Flytta kyl bak är mer jobb än vad det är värt i en folkracebil.
Gäller att få till kylning och cirkulation så det funkar bra.
Satsa på vikter bak som är ordentligt fastsatta och om jag inte misstar mig så får man bara ha ETT personbilsbatteri. (som sitter bak naturligtvis)
Lätta dörrar,huv,plastrutor och sånt maximalt. Bra stötdämpare,bromsar och däck så kör du fort på banan och inner utan en massa onödiga jobb som "kanske" funkar. SÅ skulle jag iaf göra men sen har alla olika ideer.