196
Regler / SV: Bulning av torpedvägg Volvo 240
« skrivet: december 20, 2008, 23:44:29 PM »
När man gör nya motorfästen ska man ha kvar den i aluminium som sitter orginal och bara förlänga med 4kantbalk då lr?
| Folkraceshop - Billiga delar till din Volvo Saab Opel BMW |
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.
men får du sålt bilen byggd så som den är nu kanske köparen får obehaglig körställning och måste bygga om det är ju + om man inte vill få sålt bilen
testade idag de blev ca 10cm man får slå in om man använder 5växels kardan till 4växlad låda
Ganska lönsamt att arrangera med andra ord
effekten blir att båda förbättras med lägre utväxling
jag skulle aldrig öpna huven om nån komm frågade, om jag inte ville bli av med bilen...
Hm, jag beslöt mig för att kolla reglerna.
"Anbudsgivare äger rätt att undersöka fordonets skick, även under huv, från och med att bilen blivit utslagen eller från det att den avverkat sitt sista heat till dess att anbudstiden gått ut. Föraren eller av denne utsedd person är skyldig att öppna och visa bilen. Även vagnboken ska uppvisas."
http://web.sbf.se/regler/up/11/FR_TL_2008_1.pdf
Bra, då ska det nog bli nåt besök på nån bana i vår.
14" funkar fint på min iaf
regeln om katt måste nog få ett "Bra att ha år" så det tidigast blir obligatorist 2010 tror jag
finns många 14" rallydäck att köpa
det ligger i västra värmland
annars finns det ju flera sidor på internet där man kan ta reda på sånt