241
					Bygga / SV: Väghållning volvo 240
« skrivet: oktober 12, 2008, 10:14:00 AM »
					Läste på annons på blocket...
*Dubbla fjädrar och dubbla stötdämpare fram.
*Kortade styrledsinfästningar för längre och snabbare rattutslag.
Någon som vet vilka fjädrar man använder när man sätter dubbla fram?
Kortade styrledsinfästningar! Hur?
					
				*Dubbla fjädrar och dubbla stötdämpare fram.
*Kortade styrledsinfästningar för längre och snabbare rattutslag.
Någon som vet vilka fjädrar man använder när man sätter dubbla fram?
Kortade styrledsinfästningar! Hur?

 
			 Visa inlägg
Visa inlägg
			 fanns det ett lock som låg över reservhjulet orginal? skruva isåfall fast det och gör ett hål i locket där tankningshålet är så sätter dit en plåtbit som går att skjuva åt sidan.
 fanns det ett lock som låg över reservhjulet orginal? skruva isåfall fast det och gör ett hål i locket där tankningshålet är så sätter dit en plåtbit som går att skjuva åt sidan.  Fanns det inget lock kan du använda ett oljefat som du sätter över tanken och spänner fast med små spännband. göra en egen låda av tunn plåt som du kan sätta över tanken eller över hela reservhjulsbaljan och fästa med gångjärn. Har sett folk som använt plåthinkar, oljetråg så möjligheterna är många ta vad du har
 Fanns det inget lock kan du använda ett oljefat som du sätter över tanken och spänner fast med små spännband. göra en egen låda av tunn plåt som du kan sätta över tanken eller över hela reservhjulsbaljan och fästa med gångjärn. Har sett folk som använt plåthinkar, oljetråg så möjligheterna är många ta vad du har  
					 
					 
  
  ser ut och gå skit snabbt på filmerna
 ser ut och gå skit snabbt på filmerna