i stora drag tycker jag såhär:
hög och hård fram med mycket camber,caster och toe-ut samt lägre, mjukare och "sunkigare" där bak
jag sänker dom aldrig fram men bak sänker jag dom tills dom ligger mellan 74-76cm från marken till hålet där listen brukar sitta alldeles ovanför bakhjulet.
jag mäter i "startklart" skick på plan mark när man har dom stötdämpare, fjädrar, däck och barlast man har tänkt använda sig av monterat
sen så är väl mellan 80-100kg vikt i skuffen att föredra
om du bygger om länkarmarna så mycket att du måste skarva styrstagen så tycker jag att du sak använda dig av 740ins styrstag istället, dom är nämligen betydligt längre (ca 2,5cm om jag inte minns helt galet). då går inte styrstagen av där du har svetsat ihop dom vid inpirerande körning
det enda du måste göra är att skruva lös dom styrstag som sitter i din styrväxel för att få reda på vilken gänga du har mot styrväxeln och sedan skaffa likadana fast från en 740