Om du sätter in en mätare så du vet var du hamnar i tryck; dvs slangen från styrtrycksventilen och till bränslehuvudet, sen "ställer" du in trycket till runt 2,5 bar, men du får givetvis testa dig fram lite.
JAG har använt justerbar styrtrycksventil från 900T-83 tror jag det var, där sitter på baksinan en "plugg" som du avlägsnar, sen ser du insexskruven, och det är bara att skruva.
Du tar isär hela alltet och slår ut "pluggen" bara.
Men jag kom fram till rätt tryck genom att ta isär en "standard" styrtrycksventil, och där tog jag fjädern som satt i och slipade ner, provade, slipade, provade, slipade etc.
Höj gärna arbetstrycket lite också, antingen genom att lägga in någon/några tiondelar tjockare bricka, sitter en skruv på sidan av bränslehuvudet, lossa den, så kommer det ut en tryckventil med kägla och fjäder på, 14 i nyckelvidd tror jag det är.
Kör med "fast"manometer på min 900I-85, som jag har konverterat till etanol, har haft MYCKET roligt innan jag fick det att funka!
Det finns även möjlighet använda Ford 2,8I bränslehuvud, om du inte får tillräckligt med soppa, användes på 900T.
Lycka till!
Mvh Johannes