Det är vad jag vet samma på alla b21 23 och 230 med k-jet i sugutförande men finns många andra bilmärken som kört med k-jet på motorer med betydligt högre effekt.
Tex gamla Mercedes v8or och gamla Porsche 911 turbo hade nog dom största men ska man ändra och byta sådana saker kan det vara svårt och få det bra då luftvågen har en typ tratt runt sig som reglerar hur mycket vågen sugs upp och den ser rätt olika ut beroende på vilken bil det kommer ifrån.
Men läs på lite om k-jet och hur man ställer in det ( styrtryck och systemtryck) så bör det efter lite skjustering fungera bra på en folkracebil eller så iaf.
Kan behövas rätt hög tomgång för att lira med vass kam så på gatan är nog 8-an lite vass men bra till fr.
Annars om du hade 4st mikuni 38er så tror jag dom är bättre på alla sätt blir nog både högre toppeffekt och bättre körbarhet om dom blir rätt bestyckade.
dessutom så klarar dom hyfsat vassa kammar om man vill med bibehållen körbarhet
Känns dom lite små så försök få dom så nära topplocket som möjligt och använd långa trattar för och få rätt insugslängd så räcker det lite längre (är nog överkurs i folkrace så länge det inte är nån seriös festivalmotor)
mvh