Folkraceshop - Billiga delar till din Volvo Saab Opel BMW  

Författare Ämne: insprut b230/234  (läst 5824 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad kalimero-racing

  • Dubbla SU
  • **
  • Antal inlägg: 85
    • Visa profil
insprut b230/234
« skrivet: augusti 12, 2012, 20:08:04 PM »
fick en liten fundering i huvudet,,,, borde det inte gå att para ett meksprut med en b234?? hela insprutet från mekaniska... skarva ihop insuget med b234 insuget.. urtag för spridarna i insuget... inte vet jag  ,,,, men borde inte det kunna gå????

Utloggad volyota

  • Weber 55
  • ****
  • Antal inlägg: 421
    • Visa profil
SV: insprut b230/234
« Svar #1 skrivet: augusti 12, 2012, 20:54:17 PM »
k jet på 234an inga problem använd hela insuget från 234an en rörböj på spjällhuset så kan du använda org gummibälgen sätt i spridarna i orginalhålen funkar skitbra

Utloggad kalimero-racing

  • Dubbla SU
  • **
  • Antal inlägg: 85
    • Visa profil
SV: insprut b230/234
« Svar #2 skrivet: augusti 12, 2012, 21:37:33 PM »
ska det vara 234ans spjällhus?? rörböj till att förbinda spjällhus och bälg?

Utloggad volyota

  • Weber 55
  • ****
  • Antal inlägg: 421
    • Visa profil
SV: insprut b230/234
« Svar #3 skrivet: augusti 12, 2012, 23:34:35 PM »
ja alldeles riktigt någon typ av rörböj så bälgen passar

Utloggad kalimero-racing

  • Dubbla SU
  • **
  • Antal inlägg: 85
    • Visa profil
SV: insprut b230/234
« Svar #4 skrivet: oktober 16, 2012, 19:32:57 PM »
går det inte att flytta spjället  bara,,, lite svets...
 8)

Utloggad volyota

  • Weber 55
  • ****
  • Antal inlägg: 421
    • Visa profil
SV: insprut b230/234
« Svar #5 skrivet: oktober 16, 2012, 19:55:57 PM »
jo visst går det att flytta spjällhuset men alla har inte en tigsvets