Då lamdan är trasig brukar bilen gå bra iaf dock borde det bli lite skillnad men inte så jag tror det ska göra att den går sämre än org men det värkar ju vara nåt riktigt jobbigt fel då alla vanliga saker jag kan komma på är kollat iaf
föresten hur många kilo låg kompet på i den?
kan det vara så den vill spika och då sänker tändningen själv?
när du skrev att ni provat skifta allt på insuget provade ni byta spridarna då?
kan det vara någon kabel som ledats av typ till en spridare eller något annat som inte ger felkoder.
dock är det minst sagt långsökt och den borde gå kasst och väldigt ojämt vid ett sånt fel.
Om du har tillgång till några större spridare eller en soppatrycksregulator prova se om den går bättre med mera soppa.
om den går snålt eller på låg tändning borde det gå få grenröret och glöda/lysa rött om man gasar lite.
Är ju inte någon stor chans att det är något sådant som är fel möjligen att den går snålt.
Med det äldre lh 2.2 brukar jag använda spridare på ca 250cc istället för 217org och då går dom bättre/fetare men tror ändå den borde gå bättre än org om spridarna blir lite i minsta laget.
när du rensade katten provade du köra med det isärtaget där då så inte det kan vara någon propp längre bak?
är ju bara udda saker som är nästan obefintlig chans att det är men det är ju bara och fortsätta kolla alla udda saker eller köra den i sjön som jag förstår om du är sugen på och göra