När styrservon börjar krångla(inte om utan när) så plockar ja bort den, Bara o tömma ur oljan, Ett plus är att det är färre rattvarv med sero växel...
Bromsservon tar många borta för o få bättre känsla i pedalen, Blir ju ngt mer tungtrampat men om man ändrar utväxlingen i pedalen lite så funkar det fint tycker ja...
Kylfläken kan man byta ut mot en Elfläkt, Ex Saab 9000 passar fint....
Generatorn kan man ta bort om man åker förgasare som inte kräver mycket ström för att gå bra... Insprut då är det nästan ett måste med generator..
Luftburken kan man ju borra nåra hål i, Eller så monterar man ett sk sportluftfilter, Eller som ja brukar göra, Dam strumpa
Lättning gör man överallt
Skär ur alla dörrar utom förarns, Lätta huv o bagage lucka så det blir som ett ytterskal bara o ta bort gångjärn o sån skit... Och givetvis ur med instrumentpanel o allt annat smått som kan väga...