Brukar köra (eller ja, gjort det på 3-4 bilar.. har ju precis börjat köra så.. haha) 5-8mm schims på bakre infästning (övre bärarm), och sedan på båda tills bärarmen ligger emot motorfästet på höger sida (brukar vara runt 8-10mm vill jag minnas, men det lär ju gå att modifiera fästet och schimsa lite till
), sen lika mycket på andra sidan, alternativt Bara schimsa caster på vänster sida, om du Bara tänkt åka nån bana med högfartskurva med asfallt åt vänster
Undre bärarm har jag kört 3 varianter, en helt orörd, en med 3-4mm tjocka brickor mellan bärarm och infästning bak och en med 5-6mm tjocka plattor.
Dock lär det knappt göra någon skillnad med så lite på undre, men skifta fram/bak lär nog göra ordentlig skillnad..
Man kan ju också fräsa av ena kanten på spindellederna, och fylla med brickor på andra sida, används flitigt av gat-turbo folket. Det lär också göra skillnad.
Och på det liiite toe-out, så är det klockrent sen
Blev väldigt hattigt skrivet, men jag hoppas att nåt kommer till användning
//jonthan