Tanken är att jag sätter in bur,förstärkningsplattor alt lådor beroende på hur trösklar ser ut.
Lägger igen lampor och byger grind. Kapar ur dörrar och svetsar igen ev.bakdörrar. Batteri låda,ev tank.
Monterar extra stötdämpare om det behövs,dragöglor,Bygger enligt kundens önskemål och enligt reglementet såklart.
Kommer med en rensad bil utan allt gör mkt rost.med bur detaljerna.
Det blir inte många kronor över på ett sånt bygge.
Men det är kul och ger altid nåt,och så får man mer kontakter.
Priset varierar lite beroende bilmodell,byggde nyligen en Scorpio hgv som jag gav ett pris på och märkte att det var mer jobb än beräknat. Låda till batteri,tank,byggde avgas på den,fixa lite med el.
Byggde en 740 som det vart mkt jobb med för 7000:- Men då var den startklar med vagnbok,däck och lite väss. Gick minus.
Men en burmont och det andra plåtjobbet. Inge rost lagning att tala på. Runt 3-4 sen tillkommer det om det blir extra önskemål.
Plåt och nät ingår i det priset men blir inte ledsen om det följer med lite plåt/nät/rör.
Låter det som ett vettigt förslag?
Tål kritik bara det är på vuxen nivå.