106
					Saab / SV: olika motorer på 99 låda
« skrivet: september 15, 2009, 21:05:46 PM »
					Det gick en saab i höljes med ford v6
					
				| Folkraceshop - Billiga delar till din Volvo Saab Opel BMW | 
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.
Hej, Du har väll en tidig audi 80, Tididgt 70 tal?? Gula Faran..... Absolut enklast är att ta ett Dos borr och göra ett hål i lämplig storlek, o sen är det bara o svetsa, sen tar du väll nån lämpligt plåtbit o en massa klet så lådan blir tät ...Eller så tar man biten man sågat ut med hålsågen gängar i hålet där borren gick. sätter ett hålband mellan skruven och biten och så fäster bandet i en befintlig växellådsskruv då sitter biten kvar där den ska. sen är det bara att täta runt
 Det går faktiskt att köra utan diff med, det gör jag på 1 av mina 3 audisar
 Det går faktiskt att köra utan diff med, det gör jag på 1 av mina 3 audisar   
					vinklar du ner axeln för mycket gå den bara rakt fram i kurvornavarför gör den det?
 
					 
					 
					 får nog byta ut ett ok till ett med en nippel som
 får nog byta ut ett ok till ett med en nippel som 
					 Är det bara att byta plats på rören på huvudcylindern så bak hamnar på primärsidan?
 Är det bara att byta plats på rören på huvudcylindern så bak hamnar på primärsidan?   
 
					 
  
					
 
					 endel säger att en odiffad bil vill driva ut i kurvorna, men det tycker jag inte är några problem. Todde starten skulle bli ett problem med en odiffad, men det visade sig fungera bra och jag har tagit många starter
 endel säger att en odiffad bil vill driva ut i kurvorna, men det tycker jag inte är några problem. Todde starten skulle bli ett problem med en odiffad, men det visade sig fungera bra och jag har tagit många starter   
 
					 
  åå den ser ut som den glasfiberstolen jag har åå den har dom aldrig klagat på
 åå den ser ut som den glasfiberstolen jag har åå den har dom aldrig klagat på  


