okej men prova släng i F-kammen tror inte det är något större problem
det finns ju typ ett tiotal som gör/säljer b20 profiler i sverige skulle jag tro alla gör nog någon profil som fungerar i din motor men tex folkraceshoppen tar ju bara 900kr för en omslipad kamaxel och då borde fsv717 och fsv740 fungera med su.
fsv740 är nog ungefär jämnvass (liknande varvtalsregister) som F fast en modernare profil så troligen nån hk mer och lite bättre register.
och även om du inte skulle bli nöjd (oavsett kam) så förlorar man ju bara max nån hundring och en kvälls jobb (om man säljer kammen igen) sen är man en erfarenhet rikare iaf
Dock har jag bara hållit på med dubbla su på folkracebilar och då har man ju bara prioriterat registret från 3000 till 7000 (över 7000 ska det vara bra topplock och helst bättre vipparmsbrygga stötstänger och stora förgasare typ absolut minst weber 45er osv för att det ska bli någon riktig effekt och inte bara större slitage)
föresten vad åker du för ventilfjädrar? är det gamla orginalfjädrar brukar dom inte vilja hänga med långt alls.
Volvos gulmärkta hänger med någorlunda långt