"smällen" då jag körde över gupp i vägen försvann då bakre ljuddämparen lossnade.
Dock finns klonkandet kvar då jag kör iväg på ettan.
Frågan är om jag klarar mig utan press när jag ska få i dem nya bussningarna. Lr klarar jag mig med skruvstycke å diverse hylsor? Gäller alla bussningar i bakvagnen.
Har inga felkoder nu iaf o han går piggare nu, har ingen höfläkt på heller.
Men efter 4000rpm finns inte mycket kräm kvar. Kanske ligger toppeffekten nånstans där innan. Lr går det feta på han för mer kräm över 4000 rpm? Tror dock inte det är nåt särskilt fel annars bara det att han inte lämnat fabriken igår precis.
Kan man med ett ställbart kamdrev göra en VX utav en VX3? Dvs ställa fram 3 grader å få en VX kam?
Vilken olja ska jag köra med i vinter i motorn? FInns det någon bra tålig olja inför vintersäsongen? Ska funka bra till viss buskörning.